Provocările adolescenței! De ce au nevoie adolescenții în viața lor de la adulți? Joi, 22 iunie 2017, 19:00 - 21:00

Majoritatea timpului pe această planetă o trăim ca adulți. In fapt perioada adolescenței, o perioadă minunată în dezvoltarea noastră durează aproximativ 5% - 10% din totalul vieții noastre. Este practic cea mai scurtă perioadă de timp din viața noastră, dar este o perioadă în care se petrec schimbări majore atât la nivel fizic, la nivel mental dar mai ales la nivel emoțional!

Adolescența este o perioadă de tranziție ce ne îndreaptă cu pași foarte rapizi spre o lungă perioadă de viață ca și adulți. Deși scurtă ca perioadă de timp, ea vine cu o serie tumultuoasă de provocări, sarcini și obstacole atățt pentru adolescenți cât și pentru părinți. PA Art v1.0

Karen John, Ph.D. ni-i se va alătura în această conferință tocmai pentru a ne purta prin provocările adolescenței, dar și pentru a sprijini atât pe adolescenți cât și pe părinții acestora în a afla care sunt nevoile adolescenților de la adulți.

Un eveniment organizat de Centrul Adler, adresat deopotrivă adolescenților și părinților, vă așteaptă joi pe 22 iunie de la 19:00 la 21:00, împreună cu Karen, având ca gazdă minunatul Centru Shakti, pe str. C. Columb nr.3 (zona Grădina Icoanei

Informații suplimentare: Andi Beldianu, 0722.767.841, andibeldianu@alfredadler.ro

Investiția în cadrul evenimentului este de 50 de lei, iar înscrierea la eveniment o poți face accesând completând acest formular (condițiile generale de înscriere le poți citi la finalul formularului de înscriere):

Prin acest formular te înscrii la conferința facilitată de Karen John, Ph.D. din 22 iunie derulată la Centrul Shakti în București. Pentru înscrierea în cadrul acestei conferințe te rugăm să completezi datele tale în acest formular. Odată completate datele, vei primi pe adresa ta de e-mail formularul de înscriere completat împreună cu următorii pași de urmat până la derularea evenimentelor. Pentru relevanța formularului de înscriere, completarea datelor marcate cu (*) este necesară. Mulțumim!

Deocamdată te rugăm să completezi acest fomular de înscriere fără a utiliza diacriticile. Vom remedia acest aspect în perioada următoare. Mulțumim pentru înțelegere!

Evenimentul sau evenimentele ales/e(*)
Input Invalid

Dacă înscrii mai multe persoane, după ce vei completa datele tale, te rugăm să completezi în secțiunea "numărul de persoane" numărul de persoane care te va însoți la acest eveniment. Astfel acele persoane care te vor însoți nu vor mai trebui să completeze formularul de înscriere. Mulțumim!

Nume(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Prenume (complet)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

CNP(*)
Input Invalid

E-mail(*)
Input Invalid

Telefon(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără anumite semne de punctuație.

Te rog spune-ne unde domiciliezi (adresa din CI/BI):
Adresă (stradă, nr., bl., sc., apt.)(*)
Input InvalidInput Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Localitatea(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Județ(*)
Input Invalid

Completează numărul de persoane care te vor însoți:(*)
Input Invalid

Ai altă adresă de corespondență decât adresa sau emailul furnizate?
Invalid Input

Dacă da, te rog completează aici:
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Completează te rog și aceste ultime informații:

Apartenența în cadrul www.alfredadler.ro îți poate aduce informații referitoare la serviciile și cercetările CIRFAA. Prin bifarea căsuței alăturate îți dai acordul de a primi informații tip newsletter din partea CIRFAA.

(*)
Input Invalid

Confirm că am citit și acceptat condițiile generale de înscriere:(*)
Input Invalid

Sunt terapeut/coach/facilitator-parenting adlerian sau terapeut/coach/facilitator-parenting adlerian în formare(*)
Input Invalid

În cazul în care ai nevoie de un document justificativ pe persoană juridică pentru donația sugerată, vom regla aceste aspecte administrative înainte sau după conferință. De aceea te rugăm să vii cu minimum 15 minute înainte de începerea conferinței. Mulțumim!

Donație sugerată(*)

Input Invalid

Ce metodă de plată vei folosi?(*)

Input Invalid. Te rog alege o metodă de plată!

* În cazul depunerilor la banca în contul Centrului Adler, comisionul de depunere va fi achitat de către tine. Mulțumim pentru înțelegere!



CONDITII GENERALE DE INSCRIERE

SPECIFICATII PLANIFICARE, INSCRIERE si CONTRACTARE:

  • Pentru inscriere, formularul de inscriere se va trimite completat si semnat prin email la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
  • Formularul de inscriere este obligatoriu pentru rezervarea locului in cadrul programului.
  • Formularul de inscriere tine loc de contract intre parti, daca nu este altfel agreat. Situatii specifice ce nu apar in acest formular de inregistrare, vor fi insotite de anexe.
  • In cazul in care se doreste in mod expres un contract specific intre parti, articolele, precum si timpul de redactare si semnare ale acestuia nu vor modifica specificatiile prezentului formular.
  • Participarea altei persoane decat cea nominalizata in formular, se va anunta cu cel putin     3      zile inainte de inceperea programului..
  • CIRFAA isi rezerva dreptul de a modifica programarea cursurilor sau de a le anula si se obliga sa anunte orice modificare in timp util.

SPECIFICATII CONDITII PARTICIPARE:

  • Renuntarea la participare se poate face numai cu pana la     3     zile inainte de inceperea fiecarui eveniment, dupa acest interval percepandu-se o taxa de penalizare de     100%     din contravaloarea acestora. In cazul in care se acorda certificare, aceasta poate fi primita doar in cazul parcurgerii a     100%     din totalul programului.
  • Daca CIRFAA anuleaza evenimentele din motive independente de client, acestia vor primi inapoi suma platita pana in acel moment. In cazul anularii evenimentelor deja incepute, clientii vor primi inapoi suma platita pana in acel moment, mai putin sumele aferente zilelor/orelor de curs deja furnizate sau vor fi reprogramati la evenimente similare, functie de decizia CIRFAA.
  • Pe durata evenimentelor, daca echipa manageriala CIRFAA si/sau membrii staff-ului CIRFAA (conform opiniei lor profesionale) decid ca un client este nepotrivit pentru continuarea programului, CIRFAA isi rezerva dreptul de a opri participarea clientului in cadrul programului. In acest caz, clientului ii poate fi restituita suma platita pana in acel moment si aferenta partii din programul la care nu va mai participa. Nu se vor restitui sumele aferente programului la care clientul a participat.
  • In cazul in care CIRFAA decide sa opreasca participarea clientu datorita consideratiilor etice sau legale, clientul nu va avea dreptul la restituirea niciunei sume platite pana in acel moment

SPECIFICATII FACTURARE si MODALITATI DE PLATA:

  • Pe baza formularului de inscriere se va intocmi cate un proces verbal de donatie care va fi semnat de participant/i inainte de inceperea conferintei la intrarea in sala de conferinta. In cazul in care se doreste un document justificativ pe persoana juridica, acesta va fi emis prin email de catre CIRFAA in maximum 5 zile de la data finalizarii conferintei. Donatia va trebui achitata inainte de inceperea conferintei in cazul platii numerar la data si ora evenimentului.
  • Donatia poate fi platita si in contul RO48 INGB 0000 9999 0342 2401 ING BANK Sucursala Splai Centrul Vechi sau prin numerar la sediul CIRFAA, cu respectarea normelor legale privind platile in numerar. In cazul platii directe in contul CIRFAA la o sucursala ING, comisionul pentru de plata va fi platit de catre client.
  • In cazul platilor prin transfer bancar, in momentul inregistrarii platii in extrasul de cont al CIRFAA, documnetul justificativ pentru plata va fi procesul verbal de de donatie care va fi semnat inainte de intrararea in sala si de inceperea conferintei.
  • In cazul in care plata este facuta in numele clientului de catre o terta parte, clientul va fi responsabil pentru plata sumelor datorate.
  • Donatia include: serviciile de conferinta si mici elemente de protocol.

ALTE SPECIFICATII:

  • Clientul va plati Furnizorul pentru serviciile prestate conform detaliilor de plata detaliate in acest contract. Daca clientul nu va plati Furnizorului suma totala conform fiecarei optiuni, se vor derula actiunile legale.
  • Orice neintelegere rezultand din prezentul contract va fi solutiona de parti pe cale amiabila. Daca totusi partile sunt puse in fata unui conflict de drepturi rezultand din prezentul contract, iremediabil pe cale amiabila, atunci competenta de solutionare in fond a unui astfel de litigiu va apartine Sectiei Comerciale a Tribunalului Bucuresti.

 

Newsletter