Rescrie povestea nașterii tale. Renaște-te!

Workshop experiențial

RPN v1.0Într-un moment în care ritmurile naturale vorbesc despre renaștere și reconectare, într-o perioada în care întreaga omenire își schimbă direcția către trezire, procesul "povestea nașterii" este o cale către ceea ce ești și ai uitat că ești, către potențialul tău.

Povestea nașterii tale este mai mult decât  istoria cunoscută a momentului în care ai apărut pe lume: este povestea apariției tale ca și întreg și conștiință și este în același timp metafora relației tale cu viața, cu tine și cu ceilalți!

Povestea nașterii tale începe în momentul concepției și adună toată informația subtilă senzorială pe care corpul tău a înregistrat-o, emoțiile mamei și multe alte informații pe care acum crezi că nu ai cum să ți le aduci aminte. Corpul tău își aduce aminte însă tot ceea ce îi este de folos și este relevant pentru Acum ...

De unde știi că Povestea Nașterii este procesul de care ai nevoie? Corpul îți va vorbi atunci când informația va ajunge la tine ... pentru că mintea poate să pună limite, dar corpul este permanent conectat cu adevărul tău!

Te invit într-o experiență specială, în care vei descoperi metafora-amintire a nașterii tale, așa cum a scris-o mintea ta până acum …dar mai mult decât sa fii martor al minții tale, te invit să-ți rescrii povestea … ASTFEL ÎNCÂT ACUM SĂ-ȚI FIE BINE! Să crești și să-ți manifești potențialul, în încredere de sine și de viață!
 

Despre Ramona și Diana

Suntem...

Ramona Andrei, co-fondator al centrului ALFRED ADLER, terapeut adlerian cu 10 ani de experienţă, formator şi supervizor în psihoterapie adleriană, facilitator în workshop-uri de formare profesională, formare continuă şi dezvoltare personală, coach şi martor al multor experienţe personale sau terapeutice în care puterea memoriei şi cea a imaginaţiei au creat puntea către un nou SINE. Lucrez şi predau lucrul cu amintirile timpurii şi metaforele de mai bine de 9 ani iar Povestea Naşterii este procesul spre care m-au condus oamenii cu care am lucrat, dar este în acelaşi timp povestea re-naşterii mele şi a copilului meu.

Diana Răceală, psiholog, psihoterapeut integrativ, formator şi facilitator Povestea Naşterii, experienţă de lucru cu grupuri, facilitator în formare profesională continuă pentru adulţi.

Despre organizare, investiție și locație

Pentru înscrierea în cadrul acestui atelier/acestor ateliere te rugăm să completezi datele tale în acest formular. Odată completate datele, vei primi pe adresa ta de e-mail formularul de înscriere completat împreună cu următorii pași de urmat până la derularea evenimentului/evenimentelor. Pentru relevanța formularului de înscriere, completarea datelor marcate cu (*) este necesară. Mulțumim!

Deocamdată te rugăm să completezi acest fomular de înscriere fără a utiliza diacriticile. Vom remedia acest aspect în perioada următoare. Mulțumim pentru înțelegere!

Evenimentul sau evenimentele ales/e(*)
Input Invalid

Persoană fizică sau juridică?(*)

Input Invalid

Nume(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Prenume (complet)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

CNP(*)
Input Invalid

E-mail(*)
Input Invalid

Telefon(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără anumite semne de punctuație.

Te rog spune-ne unde domiciliezi (adresa din CI/BI):
Adresă (stradă, nr., bl., sc., apt.)(*)
Input InvalidInput Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Localitatea(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Județ(*)
Input Invalid

Dacă faci înscrierea pe persoană juridică (SRL, SA, PFA, CIP, etc.), te rog spune-ne despre compania ta:

Denumire formă juridică(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Sediul social (strada, nr., clădire, bl., sc., apt.)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Localitatea(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Județ(*)
Input Invalid

Reg. com. nr. (te rog pune - dacă nu ai)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

C.I.F. (sau C.U.I.)(*)
Input Invalid

Cont bancar (format IBAN)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație. Poți pune - dacă nu ai un cont bancar aferent persoanei juridice.

Banca(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație. Poți pune - dacă nu ai un cont bancar aferent persoanei juridice.

E-mail sediu (doar dacă este diferit de cel personal)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație. Poți pune - dacă nu este diferit de cel introdus la datele personale.

Telefon sediu (doar dacă este diferit de cel personal)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără anumite semne de punctuație. Poți pune - dacă nu este diferit de cel introdus la datele personale.

Ai altă adresă de corespondență decât adresa sau emailul furnizate?
Invalid Input

Dacă da, te rog completează aici:
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Completează te rog și aceste ultime informații:

Apartenența în cadrul www.alfredadler.ro îți poate aduce informații referitoare la serviciile și cercetările CIRFAA. Prin bifarea căsuței alăturate îți dai acordul de a primi informații tip newsletter din partea CIRFAA.

(*)
Input Invalid

Sunt terapeut/coach/facilitator-parenting adlerian sau terapeut/coach/facilitator-parenting adlerian în formare(*)
Input Invalid

Investiție(*)

Input Invalid

Ce metodă de plată vei folosi?(*)

Input Invalid. Te rog alege o metodă de plată!

* În cazul depunerilor la banca în contul Centrului Adler, comisionul de depunere va fi achitat de către tine. Mulțumim pentru înțelegere!

Confirm că am citit și acceptat termenii generali de înscriere:(*)
Input Invalid

Formular de înscriere

TERMENI GENERALI DE ÎNSCRIERE

SPECIFICAŢII PLANIFICARE, ÎNSCRIERE şi CONTRACTARE:

    1. Pentru înscriere, formularul de înscriere se va trimite completat, semnat şi/sau ştampilat (în cazul sponsorului), prin email la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
    2. Formularul de înscriere este obligatoriu pentru rezervarea locului în cadrul evenimentului/evenimentelor.
    3. Formularul de înscriere ţine loc de contract între părţi, dacă nu este altfel agreat. Situaţii specifice ce nu apar în acest formular de înregistrare, vor fi însoţite de anexe.
    4. În cazul în care se doreşte în mod expres un contract specific între părţi, articolele, precum şi timpul de redactare şi semnare ale acestuia nu vor modifică specificaţiile prezentului formular.
    5. Participarea altei persoane decât cea nominalizată în formular, se va anunţa cu cel puţin     3      zile înainte de începerea evenimentului/evenimentelor.
    6. CIRFAA îşi rezervă dreptul de a modifica programarea eveimentului/evenimentelor sau de a le anula şi se obligă să anunţe orice modificare în timp util.

SPECIFICAŢII CONDIŢII PARTICIPARE:

    7. Renunţarea la participare se poate face numai cu până la     3     zile înainte de începerea fiecărui eveniment, după acest interval percepându-se o taxă de penalizare de     100%     din contravaloarea participării. Certificarea poate fi primită doar în cazul parcurgerii a     100%     din totalul programului.
    8. Dacă CIRFAA anulează evenimentele din motive independente de client, aceştia vor primi înapoi suma plătită până în acel moment. În cazul anulării evenimentelor deja începute, clienţii vor primi înapoi suma plătită până în acel moment, mai puţin sumele aferente zilelor/orelor de curs deja furnizate sau vor fi reprogramaţi la evenimente similare, funcţie de decizia CIRFAA.
    9. Pe durata evenimentelor, dacă echipa managerială CIRFAA şi/sau membrii staff-ului CIRFAA (conform opiniei lor profesionale) decid că un client este nepotrivit pentru continuarea programului, CIRFAA îşi rezervă dreptul de a opri participarea clientului în cadrul programului. În acest caz, clientului îi poate fi restituită suma plătită aferentă părţii din programul la care nu va mai participa. Nu se vor restitui sumele aferente programului la care clientul a participat.
    10. În cazul în care CIRFAA decide să oprească participarea clientului datorită consideraţiilor etice sau legale, clientul nu va avea dreptul la restituirea niciunei sume plătite până în acel moment.

SPECIFICAŢII FACTURARE şi MODALITĂŢI DE PLATĂ:

    11. Pe baza formularului de înscriere se va întocmi câte o factură proforma pentru înscrierea la eveniment/evenimente. Factura va trebui achitată în maxim      5      zile de la data emiterii, dar nu mai târziu de momentul începerii programului sau de momentul încheieri perioadelor de promoţie specificate.
    12. Plata cursului se poate face în contul RO48 INGB 0000 9999 0342 2401 ING BANK, Sucursala Splai Centrul Vechi sau prin numerar la sediul CIRFAA, cu respectarea normelor legale privind plăţile în numerar. În cazul plăţii directe în contul CIRFAA la o sucursală ING, comisionul de plată va fi achitat de către client.
    13. În cazul plăţilor prin transfer bancar, în momentul înregistrării plăţii în extrasul de cont al CIRFAA, se va emite factura finală care va fi dată cursantului sau transmisă electronic sau prin alte mijloace solicitate în mod specific la adresa de corespondenţă a cursantului. Contravaloarea cursului se poate achita şi în numerar la sediul CIRFAA, cu respectarea normelor legale privind plăţile în numerar. Plata în numerar va fi însoţită de factură şi chitanţă.
    14. În cazul în care plata este făcută în numele clientului de către o terţă parte, clientul va fi responsabil pentru plata sumelor datorate.
    15. Taxele de participare includ: serviciile de formare, certificatele, suportul de curs acolo unde este cazul, feedback-ul formatorilor şi mici pauze de protocol la anumite evenimente.

ALTE SPECIFICAŢII:

    16. Clientul va plăti Furnizorul pentru serviciile prestate conform detaliilor de plată detaliate în acest contract. Dacă clientul nu va plăti Furnizorului suma totală conform fiecărei opţiuni, se vor derula acţiunile legale.
    17. Orice neînţelegere rezultând din prezentul contract va fi soluţionată de părţi pe cale amiabilă. Dacă totuşi părţile sunt puse în faţa unui conflict de drepturi rezultând din prezentul contract, iremediabil pe cale amiabilă, atunci competenţa de soluţionare în fond a unui astfel de litigiu va aparţine Secţiei Comerciale a Tribunalului Bucureşti.

Termeni generali de înscriere

Cras dictum. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Aenean lacinia mauris vel est.

Suspendisse eu nisl. Nullam ut libero. Integer dignissim consequat lectus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos.

Newsletter