Program de Formare Facilitatori Parenting

 

 

FFP Articol ContinutPentru că educația formală are nevoie de un fundament sănătos, pentru că educația în familie presupune integrarea calităților nu doar respectarea regulilor, pentru că nevoile fundamentale au nevoie să fie satisfăcute pentru ca potențialul copilului să se manifeste, dar mai ales pentru că VREI SĂ FACI DIFERENȚA ȘI SĂ CONTRIBUI LA CREȘTEREA NIVELULUI DE CONȘTIENTIZARE A PĂRINȚILOR ȘI EDUCATORILOR te invităm să te alături echipei pe care o formăm.


Primul program de formare de FACILITATORI DE PARENTING DIN ROMÂNIA

 

Îți prezentăm acum și structura modulelor, programarea și investiția necesară acestui program.

  1. Despre program
  2. Detalii organizatorice
  3. Formular de înscriere
  4. Condiții generale de înscriere

Modul 1. Parenting experiențial adlerian 1- PARENTING-ul fără STRES. Cele 4 nevoi fundamentale și modelele de integrare ale celor 4 C-uri cruciale. Acest modul este deschis publicului larg, adresându-se părinţilor, asistenţilor sociali, consilierilor, psihoterapeuţilor, trainerilor, consilierilor de dezvoltare personală şi altor categorii profesionale care interacționează cu copii sau părinţi.


Modul 2. Parenting experiențial adlerian 2 – Cel de-al doilea modul care se adresează publicului larg aduce conștientizarea, procesarea și transformarea tiparelor limitative, a tiparelor de rol familial, a paradigmelor care interferează cu creșterea individuală a părintelui, a convingerilor care împiedică o dezvoltare sănătoasă a comunicării, încrederii, conectării în cadrul relației de parentalitate.

Modulul 3. Fundamentele Psihologiei Individuale și particularitățile parenting-ului adlerian. Adler a spus că “cea mai importantă caracteristică a vieții este mișcarea.” Plecând de la acest principiu al vieții observat de Adler, în acest modul vom parcurge fundamentele psihologiei individuale a lui Adler și vom aplica aceste fundamente în parentalitate.

 

Modul 4. Harta de familie (familiagrama) - înțelegerea dinamicii de familie, a rolurilor, a dezechilibrelor. Prin împărtășirea cunoașterii psihologiei individuale și prin aplicații practice vom aprofunda înțelegerea stilurilor parentale. Vom analiza comparativ prin prisma valorilor şi principiilor adleriene atât relaţia părinte-copil cât și elementele privind dinamica familiei.

 

Modul 5. Consiliul de familie - reguli, mediere, soluții, dileme.Vom aborda modalități de înțelegere conștientă astfel încât să învățăm noi înșine și apoi să modelăm înlocuirea interacțiunilor negative ca surse de conflict în cadrul familiei/clasei/comunității.

 

Modul 6. Conectare și comunicare în lucrul cu grupurile de părinți - procesul de conectare (recunoaștere, limite, niveluri), reflectare, lucrul cu puterile, feedback, provocare. Printre altele Vom practica comunicarea în situații dificile și vom construi structuri de comunicare eficiente în grupuri în general și în grupuri de părinți în particular.

 

Modul 7. Modelul de Reorientare Adaptativă – consecințele logice. Un workshop practic în care vom învăţa să aplicăm modelul de reorientare adaptativă în lucrul cu părinții şi educatorii sau în relațiile familiale, vom urmări demonstrații live, vom integra principiile mișcării, adaptării şi creativității în comunicarea cu părinții și multe alte aspecte importante și relevante lucrului cu părinții în grup. Paul Rasmussen, Ph. D., psiholog clinician şi psihoterapeut adlerian în South Carolina, S.U.A., formator adlerian internațional va fi împreună cu noi în cadrul workshopul-ui Reorientarea adaptativă în relațiile adulților cu copiii - aplicabilitate în parentalitate.

 

Modul 8. Modalități de interacțiune și facilitare în grupul de părinți. În cadrul acestui model vom răspunde la întrebările de mai sus, vom explora procesul și dinamica grupului și vom explora modalitățile folosite în interacțiune și facilitare. Totul într-o manieră experiențială în care fiecare student va avea oportunitatea să conducă un proces de facilitare de grup.

 

Modul 9. Etica – identificarea diferențelor dintre patologic și normal, limite în parenting, rezolvarea dilemelor etice, nevoi suplimentare terapeutice. Un modul interactiv în care vom defini împreună limitele și competențele facilitatorului de parenting și nu numai.

 

Modul 10. Încurajarea ca și modalitate de a susține și sprijini demersul de parenting. Care este diferența dintre laudă și încurajare sau dintre critică (fie ea și constructivă) și încurajare? Cum căutăm punctele forte ale copiilor noștri indiferent de ceea ce fac? Cum sprijinim dezvoltarea încrederii în copii și în părinți? Sau cum sprijinim eliminarea dezaprobării și denigrării? Răspunsuri la aceste întrebări și la multe altele în cadrul acestui modul.

 

CERTIFICAREA prespune și parcurgerea și finalizarea următoarelor procese:

1. Supervizare - grup Modul 1 (aferentă primelor 16 ore de practică ce se vor derula în cofacilitare) - 8 ore de supervizare (câte 1 pentru fiecare sesiune de 2 ore)

2. Supervizare – grup Modul 2 (aferentă primelor 16 ore de practică ce se vor derula în cofacilitare) - 8 ore de supervizare (câte 1 pentru fiecare sesiune de 2 ore)

3. 1 proces de coaching pentru a defini viziunea de a fi facilitator de parenting- 10 sesiuni cu un coach adlerian

Cele 2 procese de supervizare conțin supervizare individuală sau de grup sub formă de webinar, intervizare, practică sub supervizare și sarcini de lucru care să ajute la fixarea principiilor și tehnicilor specifice facilitării grupurilor de părinți. Cele 2 procese de supervizare se vor finaliza cu certificarea recunoscută COPSI (120 de credite). În curs de obținere sunt certificările ANC și ale Ministerului Educației.

Procesul de coaching este esențial în demararea și susținerea lucrului cu grupurile de părinți în perioada de început în facilitare. Coaching-ul în cadrul acestui program este un proces focalizat conceput să creeze rezultate semnificative și de excepție pentru student. Prin procesul de coaching, studentul își stabilește obiective și realizează rezultate care reflectă valorile, viziunea, misiunea și scopul lui care se vor oglindi în lucrul cu grupurile de părinți.

Următoarele grupuri de formare se vor derula în:

  1. București în perioada mai 2017 - iunie 2018. Datele exacte ale derulării modulelor vor fi disponibile în curând. Pentru ca modulele 1 poate fi reluat în decursul unui an, data limita de inscriere in program este începutul lui septembrie 2017.
  • Modulul I: 16 mai - 13 iunie 2017 (modulul I se va derula de-a lungul acestei perioade în mod repetat)
  • Modulul II: 28-29 octombrie 2017
  • Modulul III: 25-26 noiembrie 2017
  • Modulul IV: 16-17 decemebrie 2017
  • Modulul V: 27-28 ianuarie 2017
    • Modulul VI: 24-25 februarie 2017
    • Modulul VII: 31 martie  - 01 aprilie 2018
    • Modulul VIII: 28 aprilie 2018
    • Modulul IX: 19-20 mai 2018
    • Modulul X: 09-10 iunie 2018

2. Timișoara în perioada ianuarie 2018 - decembrie 2018. Datele exacte ale derulării modulelor vor fi disponibile în curând.


*Datele vor putea fi modificate dacă este în avantajul majorității grupului de formare și cu acordul întregului grup. În cazuri excepționale, Centrul Alfred Adler va face tot posibilul să ofere alternative de recuperare. Cu toate acestea încurajam grupul să rămână omogen, în măsura în care noi toți (formatori și cursanți) ne asumăm relativitatea condițiilor limitatoare.

**Structura modulelor de week-end este: 2 zile, program 10.00 - 18.00.

Informații suplimentare: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., 0722.767.841

Pentru înscrierea în cadrul acestui program te rugăm să completezi datele tale în acest formular. Odată completate datele, vei primi pe adresa ta de e-mail formularul de înscriere completat împreună cu următorii pași de urmat până la demararea efectivă a programului. Pentru relevanța formularului de înscriere, completarea datelor marcate cu {*} este necesară. Mulțumim!

Deocamdată te rugăm să completezi acest fomular de înscriere fără a utiliza diacriticile. Vom remedia acest aspect în perioada următoare. Mulțumim pentru înțelegere!

Programul ales (perioadă, localitate)(*)
Input Invalid

În care parte a programului vei participa?*(*)

Input Invalid

* Tot programul cuprinde Modulele 1-10 și procesele de Supervizare și Coaching. Dacă bifezi această opțiune sau opțiunea M1-10 nu trebuie să bifezi și celelalte opțiuni (fiecare modul separat). Dacă alegi să vii doar la unul sau câteva din modulele 1-10, atunci bifează doar acele module ca atare.|* Tot programul cuprinde Modulele 1-10 și procesele de Supervizare și Coaching. Dacă bifezi această opțiune sau opțiunea M1-10 nu trebuie să bifezi și celelalte opțiuni (fiecare modul separat). Dacă alegi să vii doar la unul sau câteva din modulele 1-10, atunci bifează doar acele module ca atare.

Persoană fizică sau juridică?(*)

Input Invalid

Nume(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Prenume (complet)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

CNP(*)
Input Invalid

E-mail(*)
Input Invalid

Telefon(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără anumite semne de punctuație.

Te rugăm spune-ne unde domiciliezi (adresa din CI/BI):
Adresă (stradă, nr., bl., sc., apt.)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Localitatea(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Județ(*)
Input Invalid

Pentru că faci înscrierea pe persoană juridică (SRL, SA, PFA, CIP, etc.), te rugăm spune-ne despre compania ta:

Denumire formă juridică(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice.

Sediul social (strada, nr., clădire, bl., sc., apt.)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Localitatea(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Județ(*)
Input Invalid

Reg. com. nr.(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

C.I.F. (sau C.U.I.)(*)
Input Invalid

Cont bancar (format IBAN)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Banca(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

E-mail sediu (doar dacă este diferit de cel personal)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Telefon sediu (doar dacă este diferit de cel personal)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără anumite semne de punctuație.

Ai altă adresă de corespondență decât adresa sau emailul furnizate?
Invalid Input

Dacă da, te rog completează aici:(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Formarea ca terapeut adlerian sau/și coach adlerian poate duce la echivalarea a 1 sau 2 module, funcție de experiența dovedită. Modulele echivalate vor fi plătite în cuantum de 25% din valoarea totală pentru acoperirea costurilor materialelor și a costurilor administrative legate de organizarea întregului program. Bifați conform acreditărilor:

Invalid Input

Apartenența în cadrul www.alfredadler.ro vă poate aduce informații referitoare la serviciile și cercetările CIRFAA. Prin bifarea căsuței alăturate îmi dau acordul de a primi informații tip newsletter din partea CIRFAA.

Invalid Input

Detalii taxă participare Modulul 1. Bifează varianta aleasă:

Invalid Input

Detalii taxa participare modulele M2-M10
Modulul 2: 450 lei
Modulul 3 - 8, 10: 350 lei/modul
Modulul 9: 200 lei

Detalii privind inregistrarea in program: pe baza formularului de inscriere se va intocmi o factura proforma de avans, în valoare de 900 de lei ca taxa de inscriere in cadrul programului. Factura va trebui achitata in maxim 5 zile de la data emiterii, dar nu mai tarziu de momentul inceperii programului. Suma de 900 de lei reprezinta contravaloarea ultimelor 3 module ale programului, care astfel nu vor mai fi achitate la data derularii lor. Daca se opteaza pentru plata intregului program, atunci factura proforma va fi emisa pentru suma aferenta intregului program, cu aceleasi conditii de plata mentionate mai sus.

(*)

Invalid Input

CONDITII GENERALE DE INSCRIERE

SPECIFICATII PLANIFICARE, INSCRIERE si CONTRACTARE:

  • Pentru inscriere, formularul de inscriere se va trimite completat, semnat si/sau stampilat (in cazul sponsorului), prin email la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
  • Formularul de inscriere este obligatoriu pentru rezervarea locului in cadrul programului.
  • Formularul de inscriere tine loc de contract intre parti, daca nu este altfel agreat. Situatii specifice ce nu apar in acest formular de inregistrare, vor fi insotite de anexe.
  • In cazul in care se doreste in mod expres un contract specific intre parti, articolele, precum si timpul de redactare si semnare ale acestuia nu vor modifica specificatiile prezentului formular.
  • Participarea altei persoane decat cea nominalizata in formular, se va anunta cu cel putin     3      zile inainte de inceperea programului.
  • Organizarea programului va avea loc in cazul intrunirii unui numar minim de participanti:     10    .
  • CIRFAA isi rezerva dreptul de a modifica programarea cursurilor sau de a le anula si se obliga sa anunte orice modificare in timp util.

SPECIFICATII CONDITII PARTICIPARE:

  • Participarea este obligatorie pentru fiecare modul in parte. Renuntarea la participarea in cadrul unui modul din cadrul programului se poate face numai cu pana la     3     zile inainte de inceperea fiecarui modul, dupa acest interval percepandu-se o taxa de penalizare de     100%     din contravaloarea acestuia. Modulele neparcurse din cadrul programului pot fi recuperate cu o alta grupa de formare, functie de planificarea CIRFAA. Certificarea si facilitarea grupurilor de parenting se poate face doar in conditiile parcurgerii tuturor modulelor programului.
  • Daca CIRFAA anuleaza programul din motive independente de client, acestia vor primi inapoi suma platita pana in acel moment. In cazul anularii formarii deja incepute, clientii vor primi inapoi suma platita pana in acel moment, mai putin sumele aferente zilelor/orelor de curs deja furnizate, sau vor fi reprogramati in alte grupe disponibile, functie de decizia CIRFAA.
  • Pe durata cursului, daca echipa manageriala CIRFAA si/sau membrii staff-ului CIRFAA (conform opiniei lor profesionale) decid ca un student (client) este nepotrivit pentru continuarea programului de formare sau pentru calitatea de facilitator de parenting, CIRFAA isi rezerva dreptul de a opri participarea studentului (clientului) in cadrul formarii. in acest caz, studentului (clientului) ii poate fi restituita suma platita pana in acel moment si aferenta partii din programul de formare la care nu va mai participa. Nu se vor restitui sumele aferente programului de formare la care studentul a participat. Platile facute direct coach-ului/supervizorului pentru procesul de coaching nu vor fi restituite.
  • In cazul in care CIRFAA decide sa opreasca participarea studentului (clientului) datorita consideratiilor etice sau legale, studentul (clientul) nu va avea dreptul la restituirea niciunei sume platite pana in acel moment

SPECIFICATII FACTURARE si MODALITATI DE PLATA:

  • Pe baza formularului de inscriere se va intocmi o factura proforma, în valoare de 900 de lei ca taxa de inscriere in cadrul programului. Factura va trebui achitata in maxim      5      zile de la data emiterii, dar nu mai tarziu de momentul inceperii programului. Suma de 900 de lei reprezinta contravaloarea ultimelor 3 module ale programului, care astfel nu vor mai fi achitate la date derularii lor. Daca se opteaza pentru plata intregului program, atunci factura proforma va fi emisa pentru suma aferenta intregului program, cu aceleasi conditii de plata mentionate mai sus.
  • Pentru cei care opteaza pentru plata pe module, se va întocmi o factura proforma pentru fiecare modul sau mai multe module (daca clientul opteaza pentru plata a 2 sau mai multe module). Factura va trebui achitata in maxim      5      zile de la data emiterii, cu exceptia platilor ratelor agreate, dar nu mai tarziu de momentul inceperii programului. Platile ratelor agreate se vor face cel tarziu la momentul inceperii fiecarei sesiuni aferente.
  • Plata cursului se poate face in contul RO48 INGB 0000 9999 0342 2401 ING BANK Sucursala Splai Centrul Vechi sau prin numerar la sediul CIRFAA, cu respectarea normelor legale privind platile in numerar. In cazul platii directe in contul CIRFAA la o sucursala ING, comisionul pentru de plata va fi platit de catre student (client).
  • In cazul platilor prin transfer bancar, in momentul inregistrarii platii in extrasul de cont al CIRFAA, se va emite factura finala care va fi data cursantului sau transmisa prin posta sau alte mijloace la adresa de corespondenta a cursantului. Contravaloarea cursului se poate achita si in numerar la sediul CIRFAA, cu respectarea normelor legale privind platile in numerar. Plata in numerar va fi insotita de factura si chitanta.
  • In cazul in care plata este facuta in numele studentului (clientului) de catre o terta parte, studentul (clientul) va fi responsabil pentru plata sumelor datorate.
  • In cadrul perioadei a 2-a a programului, plata coach-ului si supervizorului se va face direct acestora si nu prin intermediul furnizorului, in conditiile agreate cu coach-ul/supervizorul dar in limita sumelor specificate in acest formular de inregistrare.
  • Taxele de participare includ: serviciile de formare in cadrul fiecarui modul, certificatul CIRFAA, suportul de curs, suportul de lucru intre module, feedback-ul formatorilor serviciile de supervizare, serviciile de coaching si mici pauze de protocol,
  • Plata se efectueaza cu     5     zile calendaristice inainte de perioada de desfasurare a fiecarui modul, cu exceptia modulul 1 -daca este optat pentru plata in rate.

ALTE SPECIFICATII:

  • Clientul va plati Furnizorul pentru serviciile prestate conform detaliilor de plata detaliate in acest contract. Daca clientul nu va plati Furnizorului suma totala conform fiecarei optiuni, se vor derula actiunile legale.
  • Orice neintelegere rezultand din prezentul contract va fi solutionatpa de parti pe cale amiabila. Daca totusi partile sunt puse in fata unui conflict de drepturi rezultand din prezentul contract, iremediabil pe cale amiabila, atunci competenta de solutionare in fond a unui astfel de litigiu va apartine Sectiei Comerciale a Tribunalului Bucuresti.

Newsletter