Vindecă-ți rănile, Femeie!

Centrul Alfred Adler va invita la o editie speciala a workshop-ului:
Vindeca-ti ranile, Femeie! Vindecarea Uterului

Un eveniment special, dedicat povestilor de nastere dureroase, traumatizante, in care femeile si-au pierdut increderea, respectul de sine, puterea de a decide pentru binele lor si al copiilor lor.

Te invitam pe tine femeie-mama, indiferent cu cat timp in urma ai devenit mama, sa-ti vindeci rana nasterii copilului tau, impreuna cu alte femei, astfel incat relatia ta cu tine ca mama si relatia ta cu copilul tau sa fie libera de rusine, durere, resentimente, neputinta, furie, teama sau inadecvare.

  1. Despre atelier
  2. Despre facilitatori
  3. Detalii organizatorice
  4. Termeni generali de înscriere
  5. Formular de înscriere

Un workshop pentru femei care stiu ca pot dar nu stiu cum!

Din durere se naste durere. Din bucurie se naste bucurie.
Vino sa-ti descoperi ranile, doar pentru a le elibera. Nu doar pentru binele tau si/sau al copiilor tai, dar pentru tot ceea ce creezi din ceea ce esti: relatii, situatii, perspective, relatia cu corpul si limbajul lui, cu universul tau.

Ne vom gasi ritmul folosind tobele, ne vom desena sufletul si vom intra in memoria corpului, eliberand un moment crucial din istoria noastra ca si mame, un moment in care ne-am simtit ranite, umilite, inferioare, neputincioase, slabe, insignifiante in fata momentului nasterii copilului nostru.

Te vor insoti...
Ramona Andrei, psihoterapeut adlerian, art-terapeut, formator si facilitator de parenting, autor al procesului Rescrie Povestea Nasterii, fondator al Centrului International Alfred Adler si
Diana Raceala, psihoterapeut integrativ, formator, consilier vocational, terapeut acreditat in Rescrierea Povestii Nasterii.

Cand?
Informația va fi disponibilă în curând!

Unde?
Str. Nucului nr. 6, zona Bucuresti Mall Vitan (mai multe detalii la inscriere)

Contact (pentru detalii suplimentare):

  • 0721.235.056, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (Ramona) si
  • 0736.430.136, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (Diana)

    Investitie:
  • 150 ron
  • 125 ron - daca mai aduci o prietena, puteti beneficia de o reducere si platiti impreuna 250 ron

    Inscrierile sunt validate prin completarea formularului de inscriere pe care il gasiti in sectiunile urmatoare si plata taxei de participare pana cel tarziu joi 8 iunie.

SPECIFICAŢII PLANIFICARE, ÎNSCRIERE şi CONTRACTARE:

1. Pentru înscriere, formularul de înscriere se va trimite completat, semnat şi/sau ştampilat (în cazul sponsorului), prin email la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

2. Formularul de înscriere este obligatoriu pentru rezervarea locului în cadrul evenimentului/evenimentelor.

3. Formularul de înscriere ţine loc de contract între părţi, dacă nu este altfel agreat. Situaţii specifice ce nu apar în acest formular de înregistrare, vor fi însoţite de anexe.

4. În cazul în care se doreşte în mod expres un contract specific între părţi, articolele, precum şi timpul de redactare şi semnare ale acestuia nu vor modifica specificaţiile prezentului formular.

5. Participarea altei persoane decât cea nominalizată în formular, se va anunța cu cel puţin 3 zile înainte de începerea evenimentului/evenimentelor.

6. CIRFAA îşi rezervă dreptul de a modifica programarea evenimentului/evenimentelor sau de a le anula şi se obligă să anunţe orice modificare în timp util.

SPECIFICAŢII CONDIŢII PARTICIPARE:

7. Renunţarea la participare se poate face numai cu până la 3 zile înainte de începerea fiecărui eveniment, după acest interval percepându-se o taxă de penalizare de 100% din contravaloarea participării.

8. Dacă CIRFAA anulează evenimentele din motive independente de client, aceştia vor primi înapoi suma plătită până în acel moment. În cazul anulării evenimentelor deja începute, clienţii vor primi înapoi suma plătită până în acel moment, mai puţin sumele aferente zilelor/orelor de curs deja furnizate sau vor fi reprogramaţi la evenimente similare, funcţie de decizia CIRFAA.

9. Pe durata evenimentelor, dacă echipa managerială CIRFAA şi/sau membrii staff-ului CIRFAA (conform opiniei lor profesionale) decid că un client este nepotrivit pentru continuarea programului, CIRFAA îşi rezervă dreptul de a opri participarea clientului în cadrul programului. În acest caz, clientului îi poate fi restituită suma plătită aferentă părţii din programul la care nu va mai participa. Nu se vor restitui sumele aferente programului la care clientul a participat.

10. În cazul în care CIRFAA decide să oprească participarea clientului datorită consideraţiilor etice sau legale, clientul nu va avea dreptul la restituirea niciunei sume plătite până în acel moment.

SPECIFICAŢII FACTURARE şi MODALITĂŢi DE PLATA:

11. Pe baza formularului de înscriere se va întocmi câte o factură proforma pentru înscrierea la eveniment/evenimente. Factura va trebui achitată în maxim 5 zile de la data emiterii, dar nu mai târziu de momentul începerii programului sau de momentul încheierii perioadelor de promoţie specificate.

12. Plata cursului se poate face în contul RO48 INGB 0000 9999 0342 2401 deschis la ING BANK, Sucursala Splai Centrul Vechi sau prin numerar la sediul CIRFAA, cu respectarea normelor legale privind plăţile în numerar. În cazul plăţii directe în contul CIRFAA la o sucursală ING, comisionul de plată va fi achitat de către client.

13. În cazul plăţilor prin transfer bancar, în momentul înregistrării plăţii în extrasul de cont al CIRFAA, se va emite factura finală care va fi dată cursantului sau transmisă electronic sau prin alte mijloace solicitate în mod specific la adresa de corespondenţă a cursantului. Contravaloarea cursului se poate achita şi în numerar la sediul CIRFAA, cu respectarea normelor legale privind plăţile în numerar. Plata în numerar va fi însoţită de factură şi chitanţă.

14. În cazul în care plata este făcută în numele clientului de către o terţă parte, clientul va fi responsabil pentru plata sumelor datorate.

15. Taxele de participare includ: serviciile de formare, certificatele, suportul de curs acolo unde este cazul, feedback-ul formatorilor şi mici pauze de protocol la anumite evenimente.

ALTE SPECIFICAŢII:

16. Clientul va plăti Furnizorul pentru serviciile prestate conform detaliilor de plată detaliate în acest contract. Dacă clientul nu va plăti Furnizorului suma totală conform fiecărei opţiuni, se vor derula acţiunile legale.

17. Orice neînţelegere rezultând din prezentul contract va fi soluţionată de părţi pe cale amiabilă. Dacă totuşi părţile sunt puse în faţa unui conflict de drepturi rezultând din prezentul contract, iremediabil pe cale amiabilă, atunci competenţa de soluţionare în fond a unui astfel de litigiu va aparţine Secţiei Comerciale a Tribunalului Bucureşti.

Pentru înscrierea în cadrul acestui atelier/acestor ateliere te rugăm să completezi datele tale în acest formular. Odată completate datele, vei primi pe adresa ta de e-mail formularul de înscriere completat împreună cu următorii pași de urmat până la derularea evenimentului/evenimentelor. Pentru relevanța formularului de înscriere, completarea datelor marcate cu (*) este necesară. Mulțumim!

Deocamdată te rugăm să completezi acest fomular de înscriere fără a utiliza diacriticile. Vom remedia acest aspect în perioada următoare. Mulțumim pentru înțelegere!

Evenimentul sau evenimentele ales/e(*)
Input Invalid

Persoană fizică sau juridică?(*)

Input Invalid

Nume(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Prenume (complet)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

CNP(*)
Input Invalid

E-mail(*)
Input Invalid

Telefon(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără anumite semne de punctuație.

Te rog spune-ne unde domiciliezi (adresa din CI/BI):
Adresă (stradă, nr., bl., sc., apt.)(*)
Input InvalidInput Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Localitatea(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Județ(*)
Input Invalid

Dacă faci înscrierea pe persoană juridică (SRL, SA, PFA, CIP, etc.), te rog spune-ne despre compania ta:

Denumire formă juridică(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Sediul social (strada, nr., clădire, bl., sc., apt.)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Localitatea(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Județ(*)
Input Invalid

Reg. com. nr. (te rog pune - dacă nu ai)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

C.I.F. (sau C.U.I.)(*)
Input Invalid

Cont bancar (format IBAN)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație. Poți pune - dacă nu ai un cont bancar aferent persoanei juridice.

Banca(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație. Poți pune - dacă nu ai un cont bancar aferent persoanei juridice.

E-mail sediu (doar dacă este diferit de cel personal)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație. Poți pune - dacă nu este diferit de cel introdus la datele personale.

Telefon sediu (doar dacă este diferit de cel personal)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără anumite semne de punctuație. Poți pune - dacă nu este diferit de cel introdus la datele personale.

Ai altă adresă de corespondență decât adresa sau emailul furnizate?
Invalid Input

Dacă da, te rog completează aici:
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Completează te rog și aceste ultime informații:

Apartenența în cadrul www.alfredadler.ro îți poate aduce informații referitoare la serviciile și cercetările CIRFAA. Prin bifarea căsuței alăturate îți dai acordul de a primi informații tip newsletter din partea CIRFAA.

(*)
Input Invalid

Sunt terapeut/coach/facilitator-parenting adlerian sau terapeut/coach/facilitator-parenting adlerian în formare(*)
Input Invalid

Investiție(*)

Input Invalid

Numele prietenei (rugam prietena sa completeze si ea formularul de inscriere)(*)
Input Invalid

Ce metodă de plată vei folosi?(*)

Input Invalid. Te rog alege o metodă de plată!

* În cazul depunerilor la banca în contul Centrului Adler, comisionul de depunere va fi achitat de către tine. Mulțumim pentru înțelegere!

Confirm că am citit și acceptat termenii generali de înscriere:(*)
Input Invalid

Newsletter