Tabăra de aventură și dezvoltare emoțională "Fericit că sunt EU!" -Copii 6-12 ani.

TABĂRĂ DE AVENTURĂ ȘI DEZVOLTARE EMOȚIONALĂ "FERICIT CĂ SUNT EU!"
COPII 6-12 ANI
AUGUST 2021

Tabr 6 12 General 1Centrul Adler invită copiii între 6 și 12 ani în tabăra de aventura și dezvoltare emoțională "Fericit că sunt EU!".

Este o tabără de aventură pentru Carpaților prin drumeții, dar și prin mici escapade de cățărare și alte exercții de menținere a echilibrului specifice vârstei împreună cu partnerii noștri de la Tabere cu Suflet. Vom descoperi cele peșteri aflate în zonă, vom descoperi traseele montane accesibile, vom descoperi și vom învăța cum să respectăm natura atât de darnică cu noi. Vom avea și seri în care în care vom experimenta statul la cort, pentru a ne apropia cât mai mult de natură.

Este o tabără de dezvoltare emoțională pentru că vom pune accentul în jocurile și experiențele noastre pe:
- dezvoltarea unei atitudini pozitive fata de sine ca persoana unica si valoroasa,
- formarea atitudinilor, achizitionarea cunostintelor si abilitatilor interpersonale.
- formarea şi dezvoltarea abilităţilor de gestionare a conflictelor

  1. Alte detalii despre tabără
  2. Detalii organizatorice
  3. Termeni generali de înscriere
  4. Formular de înscriere

Vom pune accentul pe dezvoltarea unor sisteme de asigurare a prevenţiei, cu scopul de a minimaliza sau elimina potenţialele probleme pe care copiii şi tinerii le pot avea. Inteligenţa emoţională a fost definită de Daniel Goleman în mod esenţial drept o capacitate de control şi autocontrol al stresului şi emoţiilor negative. Și prin joc vom face aceste lucruri împreună.

Realitatea arată că persoanele (copii și adulți) care îşi cunosc şi îşi stăpânesc bine emoţiile şi care înţeleg şi abordează eficient emoţiile celorlalţi sunt în avantaj în orice domeniu al vieţii. Această tabără se încadrează într-un set de programe de sănătate mentală şi îşi doreşte să faciliteze creşterea emoţională şi socială a copiilor, prin dezvoltarea unor abilităţi de relaţionare interpersonală, prin îmbunătăţirea stimei de sine, a strategiilor de rezolvare de probleme şi de luare de decizii, prin dezvoltarea unei perspective flexibile asupra vieţii, prin achiziţionarea unui sistem de valori şi prin învăţarea unor abilităţi de comunicare. Iată de ce, activităţile taberei sunt utilizate în mod prioritar într-o manieră preventivă dar răspund, sperăm, adecvat şi unor eforturi de remediere în special în cazul unor probleme de adaptare.

Activităţile din cadrul taberei corespund următoarelor categorii de teme: Acceptare de sine, Emoţii, Credinţe şi comportamente, Rezolvarea de probleme şi luarea deciziilor şi Relaţii interpersonale, specifice vârstei de 6-12 ani.

Tabăra se derulează în perioada August 2021. Locul va fi stabilit în curând!

Vor însoți cu căldură și bucurie copiii în această aventură:

Alina Lazăr, consilier de dezvoltare personală și psiholog în formare. Îndrăgostită de copii și lucrul cu aceștia, Alina, crede cu tărie în parteneriatul părinte-profesor-psiholog întru binele copilului.

Andi Beldianu, coach format ICF în cadrul Centrului Adler din România și este co-fondator al Centrului Adler. Andi este coach, facilitator de training în coaching, formator în dinamică de grup, leadership și parentalitate. Andi are un copil de 9 ani care va fi participant activ în această tabără.

Tabere cu Suflet -sunt partenerii noștri în această tabără și ne vor însoți în activitățile outdoor, având grijă să dezvolte abilitățile motrice ale copiilor noștri în deplină siguranță!

Costul taberei este de 1350 ron si include cazarea și mesele, toate materialele necesare, experientele outdoor (educatie montana, drumeții montane, tir cu arcul, escalada, rapel, jocuri de cabana, etc.) si indoor (jocuri de autocunoastere pe baza de imagini, desene, completarea unor fise de lucru pentru identificarea caracteristicilor personale elementare, portofoliu (sarcina de grup), colaje, desene cu tema: „Schimbarile din copilarie”, exercitii pentru identificarea asemanarilor si deosebirilor prin comparare cu ceilalti / celelalte si cu personajele din povesti, desene animate, filme, discutii si studii de caz despre nevoile diferite ale fiecaruia, povesti, dezbateri pe tema respectarii spatiului personal si a nevoii de intimitate, etc.).

Reduceri disponibile pentru copiii din aceeași famlie: 20% reducere pentru înscrierea celui de-al doilea copil din aceeași familie și 30% reducere pentru înscriererea celui de-al treilea copil din aceeași familie.

*Costul nu include transportul, pe care il putem insa organiza la cerere, cu trenul sau microbuzul, in cazul in care se aduna un grup de minim 8 copii din acelasi oras.

Programul detaliat il veti primi la inscriere.

Inscrierea este considerata valida odata cu trimiterea formularului de inscriere si plata partiala (avans 500 ron) sau integrala (1350 ron), urmand a se achita diferenta pana la 10 august inclusiv.

Numarul de locuri este limitat, pentru a permite concentrarea atentiei intregii echipe pe construirea unei experiente semnificative pentru copiii vostri.

Relații și înscrieri la:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (Andi)
Andi Beldianu, 0722.767.841
Alina Lazăr, 0744.355.576

SPECIFICATII PLANIFICARE, INSCRIERE si CONTRACTARE:

1. Pentru inscriere, formularul de inscriere se va trimite completat, semnat si/sau stampilat (in cazul sponsorului), prin email la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

2. Formularul de inscriere este obligatoriu pentru rezervarea locului in cadrul evenimentului/evenimentelor.

3. Formularul de inscriere tine loc de contract intre parti, daca nu este altfel agreat. Situatii specifice ce nu apar in acest formular de inregistrare, vor fi insotite de anexe.

4. In cazul in care se doreste in mod expres un contract specific intre parti, articolele, precum si timpul de redactare si semnare ale acestuia nu vor modifica specificatiile prezentului formular.

5. Ca organizatori vom încerca să obținem echipamente de campare complete pentru fiecare copil. Vă vom informa din timp dacă fiecare copil va avea nevoie să vină cu un sac de dormit și un izopren pentru serile în care vom alege împreună să stăm la cort.

6. Participarea altei persoane decat cea nominalizata in formular, se va anunta cu cel putin 3 zile inainte de inceperea evenimentului/evenimentelor.

7. CIRFAA isi rezerva dreptul de a modifica programarea eveimentului/evenimentelor sau de a le anula si se obliga sa anunte orice modificare in timp util.

SPECIFICATII CONDITII PARTICIPARE:

8. Renuntarea la participare se poate face numai cu pana la 7 zile inainte de inceperea fiecarui eveniment, dupa acest interval percepandu-se o taxa de penalizare de 100% din contravaloarea participarii.

9. Daca CIRFAA anuleaza evenimentele din motive independente de client, acestia vor primi inapoi suma platita pana in acel moment. In cazul anularii evenimentelor deja incepute, clientii vor primi inapoi suma platita pana in acel moment, mai putin sumele aferente zilelor/orelor de curs deja furnizate sau vor fi reprogramati la evenimente similare, functie de decizia CIRFAA.

10. Pe durata evenimentelor, daca echipa manageriala CIRFAA si/sau membrii staff-ului CIRFAA (conform opiniei lor profesionale) decid ca un client este nepotrivit pentru continuarea programului, CIRFAA isi rezerva dreptul de a opri participarea clientului in cadrul programului. In acest caz, clientului ii poate fi restituita suma platita aferenta partii din programul la care nu va mai participa. Nu se vor restitui sumele aferente programului la care clientul a participat.

11. In cazul in care CIRFAA decide sa opreasca participarea clientului datorita consideratiilor etice sau legale, clientul nu va avea dreptul la restituirea niciunei sume platite pana in acel moment.

SPECIFICATII FACTURARE si MODALITATI DE PLATA:

12. Pe baza formularului de inscriere se va intocmi cate o factura proforma pentru inscrierea la eveniment/evenimente. Factura va trebui achitata in maxim 5 zile de la data emiterii, dar nu mai tarziu de momentul inceperii programului sau de momentul incheieri perioadelor de promotie specificate.

13. Plata cursului se poate face in contul RO48 INGB 0000 9999 0342 2401 ING BANK, Sucursala Splai Centrul Vechi sau prin numerar la sediul CIRFAA, cu respectarea normelor legale privind platile in numerar. In cazul platii directe in contul CIRFAA la o sucursala ING, comisionul de plata va fi achitat de catre client.

14. In cazul platilor prin transfer bancar, in momentul inregistrarii platii in extrasul de cont al CIRFAA, se va emite factura finala care va fi data cursantului sau transmisa electronic sau prin alte mijloace solicitate in mod specific la adresa de corespondenta a cursantului. Contravaloarea cursului se poate achita si in numerar la sediul CIRFAA, cu respectarea normelor legale privind platile in numerar. Plata in numerar va fi insotita de factura si chitanta.

15. In cazul in care plata este facuta in numele clientului de catre o terta parte, clientul va fi responsabil pentru plata sumelor datorate.

16. Taxele de participare includ: serviciile de formare, certificatele, suportul de curs acolo unde este cazul, feedback-ul formatorilor si mici pauze de protocol la anumite evenimente.

ALTE SPECIFICATII:

17. Clientul va plati Furnizorul pentru serviciile prestate conform detaliilor de plata detaliate in acest contract. Daca clientul nu va plati Furnizorului suma totala conform fiecarei optiuni, se vor derula actiunile legale.

18. Orice neintelegere rezultand din prezentul contract va fi solutionata de parti pe cale amiabila. Daca totusi partile sunt puse in fata unui conflict de drepturi rezultand din prezentul contract, iremediabil pe cale amiabila, atunci competenta de solutionare in fond a unui astfel de litigiu va apartine Sectiei Comerciale a Tribunalului Bucuresti.

Pentru detalii suplimentare contactează-ne la:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (Andi)
Andi Beldianu, 0722.767.841
Alina Lazăr, 0744.355.576

Newsletter