Tabăra "Descoperă-ți sufletul pereche"

20-22 Octombrie
Pensiunea Vlăduț, Bran

Descoperă sufletul pereche
Un workshop mini-tabără care ne va ajuta să înțelegem ce căutăm la un partener, să ne înțelegem pe noi înșine și de ce nu, să întâlnim un posibil partener!

DSP ArtEști în căutarea sufletului pereche?
-    Ai dificultăți în a găsi partenerul perfect?
-    Ești pregătit pentru o relație dar soarta nu ține cu tine?
-    Te-ai săturat să cunoști oameni în baruri și cluburi?
Sufletul pereche e ceea ce cu toții ne dorim chiar dacă nu suntem chiar siguri că există.

Indiferent dacă credem în acel unic om destinat doar nouă sau dacă suntem mai deschiși în a le da o șansă celor nu chiar perfecți, orice om speră să-și găsească o jumătate cât mai aproape de prințul sau prințesa din poveste.

Dar deseori poveștile de dragoste se lasă așteptate sau le punem chiar noi in stand-by cât timp alergăm după carieră, studii sau după alte delicii ale vieții. Dacă vrei să începi din nou căutarea sau căutarea nu te-a dus nicăieri, acest program este pentru tine.

Pentru că uneori dragostea are nevoie de un imbold, noi îi putem da unul profesionist. Vei putea să socializezi într-un grup atent selectat de specialiștii noștri, unde un număr egal de femei și bărbați sunt în căutarea aceluiași lucru ca și tine. Vei cunoaște oameni noi, cu aceleași interese, într-un cadru relaxant și educativ.

  1. Despre eveniment
  2. Detalii organizatorice
  3. Condiții generale de înscriere
  4. Formular de înscriere

Acest program nu îți dă doar șansa de a-ți cunoaște partenerul ideal, dar și să înțelegi motivele pentru care misiunile anterioare au eșuat. Vei înțelege mai bine propriile criterii de alegere a partenerului, vei învăța tehnici de comunicare pentru stabilirea unei relaționări mai bune atât cu persoanele noi cât și ulterior în cadrul cuplului, pentru ca orice relație romantică să înceapă cu dreptul și să aibă șanse bune pe termen lung.

Indiferent dacă îți vei întâlni aici perechea potrivită sau nu, sfaturile practice obținute te vor ajuta în orice relație viitoare și îți vor crește încrederea în comunicarea cu sexul opus – pentru că uneori trebuie să faci primul pas. Te invităm să îl faci împreună cu noi și să te alături acestui grup în căutarea dragostei.

La ora actuală, viteza cu care se desfășoară viața ne face să nu mai avem timp sa ne vedem de viața noastră personală. Iar la mulți dintre noi focalizarea prea mult pe carieră ne determină să fim singuri. Această întâlnire ne dă posibilitatea ca într-un mediu organizat să întâlnim un posibil partener. Pe parcursul workshop-ului vor fi activități și provocări atât individuale cât și în perechi care vă vor ajuta să înțelegeți ce căutați la un partener și de ce nu, să vă înțelegeți mai bine pe voi înșivă.

Participanții vor fi aleși în număr egal bărbați și femei. Toți vor trece printr-un proces de preselecție. Fiecare potențial participant va avea un interviu preliminar pe Skype sub forma unei ședințe de consiliere individuală de ½ h.

Vom avea discuții de grup despre cum vedem o relație, despre ce așteptări avem de la parteneri, și vom vedea astfel care sunt realiste și care nu sunt. Activitățile vor fi presărate cu întâlniri în care să schimbăm partenerii (vom avea interacțiuni fiecare cu fiecare). Workshop-ul va fi dinamic, interactiv cu multe activități, inclusiv cu elemente de outdoor. Vom avea de asemenea grijă ca prin prelucrarea activităților să aducem conștientizare la nivel individual și de grup.

Minitabăra va avea loc la Pensiunea Vlăduț în Bran, în perioada 20-22 octombrie 2017. Investiția în această mini-tabără este de 600 lei. Primii 10 înscriși vor beneficia de un voucher de 100 de lei, astfel încât investiția lor va fi de 500 de lei. În cazul în care nu vă interesează această ofertă, acest voucher este transmisibil. Investiția acoperă și cazarea și masa.

Vă vor însoți cu drag în această mini-tabără:

Tony Rafailă este consilier de dezvoltare personală, psiholog, membru al Colegiului Psihologilor din România, cu formare in hipnoză clinică Eriksoniană efectuată în cadrul Asociației de Hipnoză Clinică, Relaxare și Terapie Eriksoniană, absolvent al studiilor masterale în “Managementul organizațional și al Resurselor Umane” și sunt Master Trainer certificat de către Asociația Română de Programare Neuro-Lingvistică. Cei peste 10 ani de experiență clinică, 5000 de pacienți cu simptomatologie diversă și cele peste 1500 de ore de terapie de grup sunt determinante pentru ca Tony să vă pună la dispoziție servicii de cea mai bună calitate.

Andi Beldianu este coach format ICF în cadrul Centrului Adler din România și este co-fondator al Centrului Adler. Andi este coach în supervizare, facilitator de training în coaching, licențiat în management financiar și management de proiect, formator în dinamică de grup, leadership și parentalitate. Atât abordarea interdisciplinară cât și vasta experiență îi permit lui Andi să lucreze cu oameni din diverse culturi și contexte diferite. Andi este specializat în dinamică de grup, parentalitate, construirea de relații, productivitate, abilități și competențe de management și leadership.

Informații suplimentare la:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (Andi)
Tony Rafailă 0745.774.270
Andi Beldianu 0722.767.841

SPECIFICATII PLANIFICARE, INSCRIERE si CONTRACTARE:

1. Pentru inscriere, formularul de inscriere se va trimite completat, semnat si/sau stampilat (in cazul sponsorului), prin email la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

2. Formularul de inscriere este obligatoriu pentru rezervarea locului in cadrul evenimentului/evenimentelor.

3. Formularul de inscriere tine loc de contract intre parti, daca nu este altfel agreat. Situatii specifice ce nu apar in acest formular de inregistrare, vor fi insotite de anexe.

4. In cazul in care se doreste in mod expres un contract specific intre parti, articolele, precum si timpul de redactare si semnare ale acestuia nu vor modifica specificatiile prezentului formular.

5. Ca potențial participant vei avea un interviu preliminar pe Skype sub forma unei ședințe de consiliere indviduală de 1/2 h pentru acceptarea ca participant în această tabără.

6. Participarea altei persoane decat cea nominalizata in formular, se va anunta cu cel putin 3 zile inainte de inceperea evenimentului/evenimentelor.

7. CIRFAA isi rezerva dreptul de a modifica programarea eveimentului/evenimentelor sau de a le anula si se obliga sa anunte orice modificare in timp util.

SPECIFICATII CONDITII PARTICIPARE:

8. Renuntarea la participare se poate face numai cu pana la 3 zile inainte de inceperea fiecarui eveniment, dupa acest interval percepandu-se o taxa de penalizare de 100% din contravaloarea participarii.

9. Daca CIRFAA anuleaza evenimentele din motive independente de client, acestia vor primi inapoi suma platita pana in acel moment. In cazul anularii evenimentelor deja incepute, clientii vor primi inapoi suma platita pana in acel moment, mai putin sumele aferente zilelor/orelor de curs deja furnizate sau vor fi reprogramati la evenimente similare, functie de decizia CIRFAA.

10. Pe durata evenimentelor, daca echipa manageriala CIRFAA si/sau membrii staff-ului CIRFAA (conform opiniei lor profesionale) decid ca un client este nepotrivit pentru continuarea programului, CIRFAA isi rezerva dreptul de a opri participarea clientului in cadrul programului. In acest caz, clientului ii poate fi restituita suma platita aferenta partii din programul la care nu va mai participa. Nu se vor restitui sumele aferente programului la care clientul a participat.

11. In cazul in care CIRFAA decide sa opreasca participarea clientului datorita consideratiilor etice sau legale, clientul nu va avea dreptul la restituirea niciunei sume platite pana in acel moment.

SPECIFICATII FACTURARE si MODALITATI DE PLATA:

12. Pe baza formularului de inscriere se va intocmi cate o factura proforma pentru inscrierea la eveniment/evenimente. Factura va trebui achitata in maxim 5 zile de la data emiterii, dar nu mai tarziu de momentul inceperii programului sau de momentul incheieri perioadelor de promotie specificate.

13. Plata cursului se poate face in contul RO48 INGB 0000 9999 0342 2401 ING BANK, Sucursala Splai Centrul Vechi sau prin numerar la sediul CIRFAA, cu respectarea normelor legale privind platile in numerar. In cazul platii directe in contul CIRFAA la o sucursala ING, comisionul de plata va fi achitat de catre client.

14. In cazul platilor prin transfer bancar, in momentul inregistrarii platii in extrasul de cont al CIRFAA, se va emite factura finala care va fi data cursantului sau transmisa electronic sau prin alte mijloace solicitate in mod specific la adresa de corespondenta a cursantului. Contravaloarea cursului se poate achita si in numerar la sediul CIRFAA, cu respectarea normelor legale privind platile in numerar. Plata in numerar va fi insotita de factura si chitanta.

15. In cazul in care plata este facuta in numele clientului de catre o terta parte, clientul va fi responsabil pentru plata sumelor datorate.

16. Taxele de participare includ: serviciile de formare, certificatele, suportul de curs acolo unde este cazul, feedback-ul formatorilor si mici pauze de protocol la anumite evenimente.

ALTE SPECIFICATII:

17. Clientul va plati Furnizorul pentru serviciile prestate conform detaliilor de plata detaliate in acest contract. Daca clientul nu va plati Furnizorului suma totala conform fiecarei optiuni, se vor derula actiunile legale.

18. Orice neintelegere rezultand din prezentul contract va fi solutionata de parti pe cale amiabila. Daca totusi partile sunt puse in fata unui conflict de drepturi rezultand din prezentul contract, iremediabil pe cale amiabila, atunci competenta de solutionare in fond a unui astfel de litigiu va apartine Sectiei Comerciale a Tribunalului Bucuresti.

Prin acest formular te înscrii în tabăra "Descoperă-ți sufletul pereche" derulată la Pensiunea Vlăduț, Bran, județul Brașov, în perioada 20 - 22 octombrie. Pentru înscrierea în cadrul acestei tabere te rugăm să completezi datele tale în acest formular. Odată completate datele, vei primi pe adresa ta de e-mail formularul de înscriere completat împreună cu următorii pași de urmat până la derularea evenimentelor. Pentru relevanța formularului de înscriere, completarea datelor marcate cu (*) este necesară. Mulțumim!

Deocamdată te rugăm să completezi acest fomular de înscriere fără a utiliza diacriticile. Vom remedia acest aspect în perioada următoare. Mulțumim pentru înțelegere!

Evenimentul sau evenimentele ales/e(*)
Input Invalid

După ce vei completa datele tale, care ne sunt necesare pentru emiterea facturii, te rugăm să completezi secțiunile "prenumele, numele însoțitorilor", "specific regim alimentar" și "alte mențiuni (medicație, alergii, etc.)". Mulțumim!

Persoană fizică sau juridică?(*)
Input Invalid

Nume(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Prenume (complet)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

CNP(*)
Input Invalid

E-mail(*)
Input Invalid

Telefon(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără anumite semne de punctuație.

Te rog spune-ne unde domiciliezi (adresa din CI/BI):
Adresă (stradă, nr., bl., sc., apt.)(*)
Input InvalidInput Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Localitatea(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Județ(*)
Input Invalid

Specific regim alimentar (adulți și copii)(*)
Input Invalid

Alte mențiuni (medicație, alergii, etc.)(*)
Input Invalid

Dacă faci înscrierea pe persoană juridică (SRL, SA, PFA, CIP, etc.), te rog spune-ne despre compania ta:

Denumire forma juridică(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Sediul social (strada, nr., clădire, bl., sc., apt.)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Localitatea(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Județ(*)
Input Invalid

Reg. com. nr. (te rog pune - dacă nu ai)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

C.I.F. (sau C.U.I.)(*)
Input Invalid

Cont bancar (format IBAN)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație. Poți pune - dacă nu ai un cont bancar aferent persoanei juridice.

Banca(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație. Poți pune - dacă nu ai un cont bancar aferent persoanei juridice.

E-mail sediu (doar dacă este diferit de cel personal)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație. Poți pune - dacă nu este diferit de cel introdus la datele personale.

Telefon sediu (doar dacă este diferit de cel personal)(*)
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără anumite semne de punctuație. Poți pune - dacă nu este diferit de cel introdus la datele personale.

Ai altă adresă de corespondență decât adresa sau emailul furnizate?
Invalid Input

Dacă da, te rog completează aici:
Input Invalid. Te rugăm să completezi fără diacritice sau anumite semne de punctuație.

Completează te rog și aceste ultime informații:

Apartenența în cadrul www.alfredadler.ro îți poate aduce informații referitoare la serviciile și cercetările CIRFAA. Prin bifarea căsuței alăturate îți dai acordul de a primi informații tip newsletter din partea CIRFAA.

(*)
Input Invalid

Confirm că am citit și acceptat condițiile generale de înscriere:(*)
Input Invalid

Sunt terapeut/coach/facilitator-parenting adlerian sau terapeut/coach/facilitator-parenting adlerian în formare(*)
Input Invalid

Investiție Reducere Timpurie(*)

Input Invalid

Ce metodă de plată vei folosi?(*)

Input Invalid. Te rog alege o metodă de plată!

* În cazul depunerilor la banca în contul Centrului Adler, comisionul de depunere va fi achitat de către tine. Mulțumim pentru înțelegere!

Newsletter